Denisa Vargová

20.08.2011 11:33

Denisa Vargová je začáteční zpěvačka, která bude vystupovat jako host na většině koncertech GIA. Většinou bude na koncertech spíše v moravskoslezském kraji. Sympatická slečna, která ráda zpívá. Mezi Denčiny zájmy patří například tanec, zpěv, četba, cyklistika a plavání. Mezi její největší úspěchy patří taneční lekce, na táboře 2x vyhrála karaoke, na MČR vyhrála 1. a 3.místo a potom MČR Moravy vyhrála opět 1. a 3.místo. Webové stránky --> https://denca-vargova.webnode.cz/

Otázky + pokec s Denčou!

wuhuuu

Chlupatádeka | 27.08.2011

Souhlasím s Narciskem. Kolik ti je? 13/14? Super, je mi jasné že chceš v životě nečeho dosáhnout ale mít 2 webové stránky + fanpage na Facebooku je trochu příliš na začátek. Jestli na sebe chceš upozornit tak ti bohatě stačí Face stránka. A pak můžeš svým přátelům sdílet a sdílet své videa, jestli jsi alespoň trochu dobrá a máš na to, tak i ti tvý přátelé to budou sdílet dál a dál. Ale s webovou stránkou nesouhlasím.
Bumbác hodně štěstí a nepřeháněj na začátek.

Re: wuhuuu

Denča Vargová | 28.08.2011

OK dám na vaší radu a webovou stránku smažu zde mě přidali holky tak toto si snad enchat můžu a budu mít face stránku děkuju moc za upřímnost =)

:)

Lusii | 20.08.2011

Ahoj Deni,držím ti place at to dotáhneš dále..a verim ze budes uspesna a slavna..tak se mej hezky ahoj

Re: :)

Denča Vargová | 20.08.2011

Ahojky Lussi, děkuju moc jsi hrozně hodná =) Budu se co nejvíce snažit... A važím si všeho co tady píšete... Děkuju mo taky se měj hezky ahoj Denča

..........

Aniss | 20.08.2011

nechceš sem dát video jak zpíváš??????

Re: ..........

Denča Vargová | 20.08.2011

Ahojky Aniss, video bude časem nahrané mám jich dost, ale všechny jsou v hrozně špatné kvalitě... Pokud chceš pošlu zde odkaz na mé video kde zpívám, ale je to opravdu hrozná kvalita a zpíváte hrozně dávno takže je tam více chybiček, než dělám teď... Ale neboj se časem určitě nějaké video bude =) Pá Denča

Re: Re: ..........

Narcisek :* | 24.08.2011

Ahoj Aniss... denča má videa na www.youtube.cz ... strašně jsem se pobavil když jsem je poslouchal... Nevím nevím jestli je to kvalitou kamery... nebo kvalitou hlasového fondu !! Takže pro tvoje zdravé uši bych ti radil ať minimalně rok neposlouchas jeji video protože za ten rok už to možná bude lepší ... z láskou NARCISEK :*

Re: Re: Re: ..........

Denča Vargová | 24.08.2011

Videa na youtube mám... Tyto videa byli opravdu naotčeny před rokem a to hroznou kvalitou... Dělá to jak mobil tak i to, že jsem byla nemocná a také to, že jsem byla ještě malá... Ty videa jsou opravdu hrozná a já sama to uznávám... Na živo zpívám opravdu úplně jinak...

Re: Re: Re: Re: ..........

Narcisek :* | 24.08.2011

Denčo... je dobře že si věříš :) to je fajn :) a pokračuj v tom jestli tě to baví.. já jenom odhaduju tě na 14... a na to že ti je tolik... mít 2 webové stránky... a jednu FUNPAGE NA FACEBOOKu.. to je divný... a to já.. jsem dost slavný a nemám nic z toho :/ smutné co ?

Re: Re: Re: ..........

Martina .. | 05.09.2011

Narcisek ← Vůbec Denču nezáš, tím pádem nemůžeš vědět jaká je .. Zpívá nádherně a ta videa jsou stará a se špatnou kvalitou .. Jak sama uznala .. Až ji uslyšíš změníš názor nikoho tady nezajímají tvé narážky, sám si nic nedokázal tak nech šanci aspoň těm ostatním .. ;) S láskou M. :-*

1 | 2 >>

Přidat nový příspěvek